Meta
Realitatea Vâlceană

Sfaturi utile pentru sănătatea dumneavoastră: Ce să mănâncăm ca să nu îmbătrânim

Specialiştii în frumuseţe au descoperit metode simple care ţin departe ridurile şi semnele îmbătrânirii. Secretul constă în ceea ce mâncăm. Alimentaţia poate să ne ajute să îmbunătăţim aspectul tenului şi să-i redăm strălucirea de altădată. Dacă ai pielea sensibilă, uscată sau eşti îngrijorată din cauza ridurilor care au început să apară, trebuie să ştii că nu există o soluţie universală de menţinere şi tratare.

Dietă pentru pielea sensibilă

Majoritatea alimentelor care sunt bune pentru inimă sunt bune şi pentru piele. Astfel, acizii graşi precum Omega 3 reprezintă o necesitate în alimentaţia persoanelor cu tenul sensibil, care au predispoziţie la afecţiuni inflamatori, cum este rozaceea.

Seminţele de in sunt recomandate persoanelor cu tenul sensibil datorită bogăţiei în proteine şi fibre alimentare, sunt pline de grăsimi Omega 3, care ajută la estomparea  ridurilor fine şi la ştergerea petelor de la nivelul tenului.

Mănâncă sandwich cu ton, pentru că este delicios şi are un mic secret: seleniul. Acesta menţine elastina, o proteină ce ajută pielea să aibă un aspect ferm şi tonifiat. Grăsimile Omega 3 şi niacina sunt importante pentru sistemul cardiovascular.

Merele ajută şi ele la eliminarea edemelor datorită quercetinei din coaja lor. Acest flavonoid (antioxidant) scade riscul alergiilor, bolilor de inimă şi bolilor degenerative precum Parkinson sau Alzheimer. Optaţi pentru merele roşii bogate în antioxidanţi antiinflamatori. De asemenea, este foarte important să evităm condimentele iuţi, precum piperul, cayenne, curry sau alcoolul.

Alimente care ne protejează de boli

Mineralele precum potasiu şi magneziu pe care le găsim din plin în spanac şi luteină participa la sănătatea oaselor noastre, a prostatei, ne feresc de cancer şi reduc riscul dezvoltării tumorilor de piele.

Afinele, aceste fructe mici dar foarte potente, pot ajuta în multe afecţiuni, de la cancer la bolile de inimă. Sunt importante pentru sistemul nervos, tonifică vasele de sânge, sunt un excelent remediu antihemoroidal şi ajuta vederea. Le puteţi consuma congelate pe timp de iarnă, însă în timpul verii alegeţi afinele sălbatice deoarece sunt de 26 de ori mai bogate în antioxidanţi decât afinele de cultură.

Ceaiul verde conţine catechine, acestea fiind antioxidante şi antiinflamatorii. Consumul de 2 până la 6 ceşti de ceai verde zilnic protejează pielea de cancer şi de efectele razelor solare, deoarece neutralizează radicalii liberi formaţi în urma expunerii la soare.

Leave a Reply

Photo Gallery

Log in | Copyright @ 2011 Realitatea Vâlceană. Toate drepturile rezervate.